Fyron Akadémia

Vámpírok, vérfarkasok, angyalok, démonok, emberek, lidércek, nimfák, nekromanták, nixék és valanok... Szövetségek, harcok. Légy részese ennek a kalandnak, ahol Te döntöd el, melyik oldalon állsz!


Az oldal bezárt. Régi tagok: nyugodtan játszhattok itt, néha mi is fogunk, de magát az oldalt nem visszük tovább aktívan.

    Képességek listája és szabályai

    Lucien du Bois
    Lucien du Bois
    .::Diák::.
    .::Diák::.

    Képességek listája és szabályai Empty Képességek listája és szabályai

    Témanyitás by Lucien du Bois on Vas. Márc. 18, 2012 4:14 pm

    A képességek szabályai:
    Minden diák karakternek két darab képessége lehet. Az első képesség első szintje ingyenes, a továbbiak ára a következő:
    2. szintű képesség: 175 érme
    3. szintű képesség: 300 érme
    4. szintű képesség: 450 érme
    5. szintű képesség: 525 érme
    A második képesség további 360 érmébe kerül. Valamint a felnőtt (iskoláskor feletti, tehát több, mint 22 éves) karakterek számára három képesség elérhető, természetesen ötödik szintet kapnak alapvetően, így számukra az első képesség 100, a második 300 a harmadik pedig 520 érme. Az érmékről az ennek megfelelő topikban tájékozódhattok.

    Képességigénylés


    A képességek listája:

    - Meggyőzés
    Mézes-mázos szavak legyenek, akár ésszerű érvek ennek a képességnek a birtokában biztosan hatással vannak másokra.
    1. szint: Apró-cseprő dolgokban addig magyarázol, amíg el nem hiszik az illető igazát. Már a megjelenésükkel is lehengerlik az embereket.
    2. szint: Nagyobb vitákból valószínűleg győztesen kerül ki az, aki jobban ki tudja magyarázni magát a dolgokból.
    3. szint: Kisebb dolgokra (pl. házi írás, vásárlás, takarítás) rá tudod venni a társaidat.
    4. szint: Olyan szinten jól megy a kommunikáció, hogy bármit el lehet hitetni a többiekkel.
    5. szint: A szó szoros értelmében lehet majd ugráltatni a többieket, ha szépen burkolva adod elő nekik, hogy mit szeretnél valójában.

    - Szemfényvesztés
    Itt szemfényvesztés alatt a tolvajlást és az illúziókeltést lehet érteni, meg minden egyéb nyalánkságot, amit el lehet képzelni.
    1. szint: Azok az enyveskezűek, akik rendelkeznek a szemfényvesztés képességével, azok zsebtolvajlás közben nem igazán buknak le. Mellesleg egyszerű kelepcéket könnyedén hatástalanítanak. Emellett illúziókkal is tudnak tükrözni, bár nem valami hosszú életűek.
    2. szint: Ha a zsebmetszést a tökélyre fejlesztették, akkor tolvajkulcsok segítségével bármilyen zárat ki tudnak nyitni. Egyébiránt mások illúziót is képesek kiszúrni.
    3. szint: Nem csak behatolásban, hanem illúziókeltésben sem utolsók. Képesek nagyobb, kevés ideig meglévő érzéki csalódást létrehozni, akár a saját kinézetén is képes változtatni, ami addig marad meg, amíg az illető szeretné.
    4. szint: Az illúziók élettartama egyre hosszabb, és a kreálmányok sokkal valóságszerűbbek.
    5. szint: Az illúziók annyira életszerűek, hogy még a legszemfülesebb ember is elhiteti, hogy tényleg valós dolgot lát.

    - Holtidézés
    Csontvázak és holtak feltámasztására szakosodtak azok, akik ezzel a képességgel rendelkeznek.
    1. szint: Állatok, gyerekek csontvázait képesek előhívni a föld alól, hogy segítsék a boszorkánymestert.
    2. szint: Felnőttek csontvázait is irányíthatják, sőt akár egyszerre többet is irányíthatnak rövid ideig.
    3. szint: Fél-, egy órára képesek feltámasztani holtakat, akik egy ideig engedelmeskednek nekik, de mielőtt ismét az enyészeté lennének, megvadulnak, és képesek rátámadni még a feltámasztójukra is.
    4. szint: Egyszerre több holtat is életre kelthetnek, viszont ezek második „életük” végéig olyanok, mint a kezes bárányok.
    5. szint: Egy-két napra tudnak feléleszteni holtakat, és ezekkel már tudnak is kommunikálni. De ez a tulajdonság csak azokra igaz, akik nemrég hunytak el!

    - Vérmanipuláció
    Vérrel különféle dolgokat tehetünk, ha ennek a képességnek a birtokában vagyunk.
    1. szint: Az ellenfél vérkeringését mentálisan képesek megtámadni, és megbénítani azt. Méterekről megérzik a vér szagát, sőt akár a típusát, vagy az eredetét (állati, vagy emberi) is képesek megállapítani.
    2. szint: Az ellenfél teste felett képes átvenni az irányítást, és úgy rángathatja, mint egy marionett-bábut.
    3. szint: Egyszerre több lény vérkeringését képes megbénítani, vagy egyre több személyt az képes uralma alá hajtani. Szinte lehetetlen ellenállni a támadásnak.
    4. szint: Vérlényeket képes létrehozni, aminek az alakja és erőssége a mágus képzettségétől függ. Persze ez függ a közelben lévő vér mennyiségétől.
    5. szint: A semmiből képes vérlényeket alkotni, amik eléggé sokáig léteznek, és elég nehéz elpusztítani őket. A lények mellesleg mind támadásra, mind gyógyításra alkalmasak. Egyébiránt egy vértócsából képesek felfedni a múltat, hogy megtudják mi történt régebben.

    - Jövendölés
    A látnokoknak ez a főképessége, viszont a jövendölés nem csak nekik adatik meg. Bárki más is képes kifürkészni a múlt, a jelen és a jövő titkait, ha képes nyitni a szellem – és spirituális világ felé.
    1. szint: Percekkel előbb megérzed, ha veszély közeledik, az irányát és a nagyságát is észleled. (Hogy milyen formátumban, az a karaktertől függ.)
    2. szint: Tudni fogod, hogy ki/kik támadnak, és mik a szándékaik.
    3. szint: Az előérzeteid nem hagynak cserben. Ha csapatban dolgozol, akkor tudni fogod, hogy az ellen mégis kit támad, mi a stratégiája. Emellett egyszerű dolgokra könnyedén rájössz, és általában helyesen cselekszel.
    4. szint: A látomásokat, jövendöléseket képes vagy továbbítani a társaidnak.
    5. szint: A megérzéseid, jövendöléseid szinte csalhatatlanok, nagyon elenyésző számban tévedsz csak.

    - Kódfejtés
    Akiket kitűnő logikai képességekkel áldott meg az ég, azoknak bizony felettébb hasznos lehet ez a képesség. Ismeretlen, akár holtnyelveket is lefordíthatnak, titkosírásokat, vagy kódolt üzeneteket úgy olvashatnak, mintha az anyanyelvük lenne.
    1. szint: A titkosírások és üzenetek megoldó kulcsára némi erőfeszítéssel ugyan, de könnyebben rájöhetnek, mint azok a társaik, akik nem rendelkeznek ezzel a képességgel.
    2. szint: Hamarabb össze tudják rakni a kódolt üzenetek tartalmát, mint mások.
    3. szint: Ismeretlen (sellő, tündér, sárkány, vagy egyéb más) teremtmények nyelvén értenek, és akár akadozva, de kommunikációra is képesek.
    4. szint: Az idegen nyelvekkel jobban boldogulnak, az üzeneteket is hamar feldolgozzák, viszont nemcsak a mai, létező nyelveken tudnak kommunikálni, hanem az ősi, holt nyelveken is értenek már.
    5. szint: Ha régebb óta tanulmányozzák, alkalmazzák ezek a nyelveket, akkor szinte úgy beszélik, mintha az anyanyelvük lenne. A kódfejtés se okoz különösebb problémát számukra.

    - Alakváltás
    Ez a képesség nem mindenkinek adatik meg. A Vadász, vagy olyan lény, akinek a vérében csörgedez eme mágiára való hajlandóság képes az idő elteltével más-más alakot ölteni.
    1. szint: Ezen szinten csak növényekké és kisebb emlősállatokká lehet alakulni (maximum kutya méretig).
    2. szint: Háziállatokká és kisebb-nagyobb vadon élő kevésbé veszélyes lényekké lehet változni. Ezen kívül már nem ragadozó madarakká is át lehet alakulni.
    3. szint: Vízben élő állatokká és növényekké is át tudnak már változni.
    4. szint: Ezen képesség birtokosai nagyobb testű ragadozókká is képesek átalakulni.
    5. szint: Képes felvenni annak a személynek az alakját, akit ismer. A hangja is tökéletesen ugyanolyan, mint a célszemélyé. Ezenkívül mitológiai, misztikus lényekké is képesek átalakulni.

    - Nyomkövetés
    A nyomolvasás a Vadászok tanainak legegyszerűbb dolgai közé tartozik. Ha nem vagy jó ebben, akkor az egész vadász karrierednek lőttek.
    1. szint: Egyszerű rejtekajtók felfedezésére és feltűnési nélküli lopakodásra képesek az első szintű képesség birtokosai.
    2. szint: A természetben elrejtett nyomokat is képesek felfedezni, az élővilág segítségét is kérhetik a vészben.
    3. szint: Bonyolultabb rejtélyre is könnyedén rájönnek, mert az orruk „megérzi”, ha valahol rosszban sántikálnak. Immáron képesek hangtalanul közlekedni.
    4. szint: Sasszemükkel képesek az elrejtett dolgokat is észrevenni, és bármilyen nehéz terepen követni a célpontot.
    5. szint: Az ellenfélnek szinte lehetetlen lerázni a követőjét, mellesleg aki tökélyre fejlesztette ezt a képességét az már azt is meg tudja tenni, hogy a bőre olyanná válik, mint egy kaméleoné. Azaz a bőrszín felveszi a környezetében lévő dolgok színét.

    - Alkímia
    Az alkimistáknak nem elég főzési képesekkel rendelkezni, hanem behatóan kell ismerniük az őket körülvevő világot, ahhoz hogy tudják, hogy az adott esetben milyen hozzávalókat érdemes használni.
    1. szint: Az erdőt járva könnyedén fel lehet ismerni, hogy melyik növény hasznos, melyik gyógyít és melyiknek van mérgező hatása. Ezt egy bájitalfőzőnek érdemes tudnia, hiszen elég sokat kell majd mozognia az összetevők világában, viszont nem csak a növényeket, hanem egyéb más hozzávalókat is könnyedén felismernek, és hamar rábukkannak.
    2. szint: Egyszerű elixíreket recept nélkül is el tudnak készíteni. Gyógyfőzeteket, bájitalokat könnyedén össze tud dobni. Az erdőt járva nem kell sokáig keresgélni ahhoz, hogy rábukkanjon azokra a növényekre, vagy állati összetevőkre, amikre szüksége van.
    3. szint: Ellenmérgeket és bonyolultabb bájitalokat is képesek már főzni. Ezen kívül még az állati maradványok megnyúzásával értékesebb összetevőket kinyerni.
    4. szint: Gyógyhatású kenőcsöket, krémeket, de akár mérgeket is tudnak csinálni, amiket aztán saját, vagy mások célja szerint használhatnak fel. A tehetségesebb diákok bombákat is tudnak, akár készíteni.
    5. szint: A legbonyolultabb főzeteket is meg tudják csinálni, a bájitalfőzés mesterei, akik bármilyen dologgal is kísérleteznek, az esetek 80%-ában sikeresen járnak el.

    - Orvoslás
    Ahogy a nevéből is adódik a betegek és a sérültek gyógyításával foglalkozik, viszont nem képesek olyan szinten gyógyítani, mint az angyalok.
    1. szint: Kisebb sérüléseket, enyhébb betegségeket hamar diagnosztizálnak, és könnyedén meggyógyítják a pácienst, apróbb sérüléseket (pl. karcolás) képesek gyógyítani.
    2. szint: Főzetekkel, kenőcsökkel a komolyabb betegségeket képesek kúrálni, és a nagyobb felületi sérüléseket begyógyítani (pl kisebb égési sérülés). Kisebb fokú vérzést képesek elállítani.
    3. szint: Nyílt sebeket és töréseket rutinosan kezelhetnek ezen a szinten, a komolyabb vérzéseket is képesek mérsékelni.
    4. szint: Komolyabb égési sérüléseket pillanatok alatt eltüntetnek. Komoly vérzéseket képesek időlegesen megszüntetni.
    5. szint: Az orvoslás felsőfokán a felnőttek akár műtéteket is végezhetnek, míg a diákok képesek arra, hogy a súlyos sérülteket és az azonnali műtétre szorulók állapotát stabilizálják. Képesek a vérzéseket majdnem tökéletesen elállítani, szívet újraindítani, töréseket helyreállítani és sebeket beforrasztani.

    - Ereklyeismeret
    Ereklyeismeret. Elsősorban fegyverekre illetve mágikus tárgyakra épül ez a képesség. Sokkal inkább elméleti, mint gyakorlati.
    1. szint: Kisebb, egyszerűbb összetételű fegyverekről ránézésre meg lehet állapítani azok erősségét és gyengeségét.
    2. szint: Némileg bonyolultabb fegyverekről lehet megállapítani eredetüket és egyéb adatokat.
    3. szint: Sima varázstárgyakról, vagy mágiával felruházott fegyverekről a lehető legtöbb dolgot el tudják mondani.
    4. szint: Különleges fegyverek gyengeségeit, erősségét és eredetét képesek megállapítani, azon kívül azt is, hogy a tárgyak milyen szándékkal jöttek létre.
    5. szint: Misztikus tárgyakra és legendás fegyverekre elég csak egy pillantást vetniük azonnal, megtudnak róluk minden hasznos információt.

    - Energialöket
    A név talán kissé csalóka lehet, ugyanis ez a képesség nem a birtokosának az energiáját erősíti fel, hanem a lovag használja fel a saját erejét különféle dolgokhoz.
    1. szint: Egy kisebb energiahullámot generálva fegyvertelenné teheted az ellenfeledet.
    2. szint: Némi koncentráció segítségével egyszerre több embert is fel lehet lökni, vagy épp ártalmatlanná tenni. (max. 6-7 fő)
    3. szint: Némi koncentrálás és felesleges energia segítségével ezen a szinten el lehet érni azt, hogy kétszeres erővel rohamozd meg az ellenfelet.
    4. szint: A 4. szinten már az energiahullámot lehet kombinálni az ellenfél megrohamozásával, és akkor garantáltan nem marad a lábán az ellen.
    5. szint: A legfelső szinten az energiát a fegyverekbe lehet átirányítani, így sokkalta nagyobb csapásokat lehet a másikra mérni. A felerősített fegyverek körül általában halványan derengő fény jelenik meg, amit csak a fegyver forgatója láthat.

    - Terraqua (víz és föld):
    Ez a képesség lehetőséget ad tulajdonosának arra, hogy uralkodjon az ember életében oly fontos szerepet játszó víz és föld elem fölött.
    1. szint: Víz: Korlátlan mennyiségű (iható) vizet képesek előállítani, de csak olyan nyomással, mintha a csapból folynak, szóval nem képesek vele elárasztani pl. egy szobát.
    Föld: Enyhe földrengést képesek létrehozni (ami egy embert még nem dönt le a lábáról, de megzavarhatja, a bútorok feldőlhetnek).
    2. szint: Víz: Képesek nagyobb nyomással vizet varázsolni, így egy kisebb helyiséget percek alatt el tudnak árasztani.
    Föld: Képesek a földet, homokot, vagy egyéb nem emberi származású talajt futóhomokká alakítani egy maximum három négyzetméteres területen, amire ha valaki rálép, nyakig elmerül és mozgásképtelenné válik.
    3. szint: Víz: A vízsugárral képesek akár öt méterről egy embert fellökni vagy falhoz lapítani.
    Föld: Olyan szintű földrengést képesek előidézni, ami képes bárkit kibillenteni az egyensúlyából, aki nem kapaszkodik, valamint a nagyobb bútorokat is feldöntik.
    4. szint: Víz: Egy nagyobb helyiséget is percek leforgása alatt képesek vízzel elárasztani, mert már nem csak az egyik, hanem mindkét tenyerükből vízsugarat képesek előidézni, amivel akár a tőlük max. öt méterre levő embert fel tudják lökni.
    Föld: Képesek egy akár két méter széles és öt méter mély szakadékot létrehozni a húsz méteres körzetükben.
    5. szint: Víz: A vízsugárral akár öt embert is képesek fellökni, tíz méter távolságból is.
    Föld: Négy méter széles és tíz méter mély szakadékot tudnak létrehozni, a földrengést pedig maguktól akár húsz méter távolságban is előidézhetik.

    - Aerignis (tűz és levegő):
    Ezzel a képességgel hatalmat gyakorolhatsz a két legveszélyesebb, ugyanakkor az élethez nélkülözhetetlen elem, a tűz és a levegő felett.
    1. szint: Tűz: Tüzet képesek gyújtani a tenyerükben vagy az ujjuk hegyén, de fegyverként még nem képesek használni.
    Levegő: Képes a földtől kb. egy méter magasságig felemelkedni, valamint enyhe szelet képes támasztani maga körül öt méteres körben.
    2. szint: Tűz: Képesek maguk körül öt méteres körben bármi éghető anyagot felgyújtani érintés nélkül.
    Levegő: Fel tudnak emelkedni a földtől két méter magasságig, és maguk körül két méteres körben forgószelet képesek támasztani, amin emberi lény és egyszerű fegyver nem képes áthatolni (pl. pisztolygolyó, nyíl, dárda, tőr).
    3. szint: Tűz: Maximum két méter hosszú lángcsóvát idézhetnek elő a tenyerükből, amit bármerre képesek irányítani.
    Levegő: Képesek a földtől három méter magasságig felemelkedni, ott lassan közlekedni, és széllökéssel fel tudnak lökni egy embert, maguktól maximum öt méter távolságban.
    4. szint: Tűz: Képesek maguk körül tíz méter távolságban bármit felgyújtani, ami éghető.
    Levegő: Négy méter magasságig tudnak felemelkedni a földtől, ott valamivel gyorsabban tudnak haladni, mint gyalog, és már több embert is fel tudnak lökni a széllökéssel öt méter távolságból.
    5. szint: Tűz: Képesek maguk körül bármi éghetőt felgyújtani 20 méter távolságban. A tenyerükből (csak az egyikből) három méter hosszú lángcsóvát idézhetnek elő.
    Levegő: Tíz méter magasságig felemelkedhetnek és ebben a magasságban akár 20 km/h sebességgel képesek mozogni. Maguk körül öt méteres körben képesek forgószelet generálni. A széllökéssel akár a tőlük húsz méterre állókat is ki tudják billenteni az egyensúlyukból, vagy akár fel is lökhetik.

    - Auralátás
    Különös, fénylő körvonalak, a mágia, a fajok, és még sok minden jelzői. Ezek az aurák, élők és holtak aurái. Sok mindent elárulnak, főleg annak, aki rendelkezik eme titokzatos képességgel…
    1. szint: A képesség első szintjével rendelkező személy képes megállapítani bárki mágikus erőszintjét abból, hogy milyen kiterjedésű az aurája.
    2. szint: Az aura színéből egyértelműen látja, hogy milyen fajú az illető (angyal - arany körvonal a test körül, ember - krémszínű körvonal a test körül, lidérc - szürke körvonal a test körül, vérfarkas - barna körvonal a test körül, démon - sötétkék körvonal a test körül, vámpír - vörös körvonal a test körül). Persze érdemes utána nézni, hogy melyik szín mit jelent, ugyanis azt csak nagyon erős koncentrálással tudja kideríteni csak a képességére hagyatkozva.
    3. szint: Már egyértelműen látja az aurákat, a maguk teljességében, minden színnel együtt, valamint a színéből meg tudja állapítani, hogy valaki pozitív (fehér derengés az aura körül), semleges (ezüst derengés az aura körül) vagy negatív (fekete derengés az aura körül) személyiség.
    4. szint: Csukott szemmel is látja az aurákat, és segítségükkel meg tudja állapítani, ki hol van, komolyabb koncentrációval képes szilárd tárgyak, pl. fák, falak mögött is érzékelni másokat.
    5. szint: A képesség csúcsán a színekből már azt is meg tudja állapítani, hogy kinek milyen képessége van, ráadásul azt is, hogy ezek a képességek milyen szintűek.

    - Életenergia-manipulálás
    Amolyan Életenergia érzékelési és irányítási képesség. Ezen képesség birtokosa képes pozitív irányba manipulálni az életenergia áramlását, és annak használatával segíteni másokon. Magas szinten akár megtartásra, erősítésre is hatékonyan képes.
    1.szint: Kiszúrja ha valaki beteg, és képes megérezni, hogy hol van a betegség. Rejtett sérülést ugyan így kiszúr.
    2. szint: Képes világra segíteni és életben tartani egy csecsemőt bármilyen zord körülmények között is. Sebesültet szinten tart a segítség megérkezéséig. (Súlyos életveszélyes sebesültet nem!)
    3. szint: Súlyosabb sérültet vagy beteget szinten tart, gyengébb sebesüléseknél és betegeknél képes elérni, hogy aktiválódjon a szervezet öngyógyító képessége, így kis mértékben javítani a rászoruló állapotán.
    4. szint: Életveszélyesen sérült és beteg alany szinten tartásán túl képes elindítani az öngyógyító folyamatot, ami egy rábízott alany esetében 5 nap gyógyulás után képes saját lábán gyógyítóhoz fáradni.
    5. szint: Visszahoz saját életerőből frissen meghalt alanyokat. De mivel ez teljesen lemeríti, így ritkán használhatja (negyedévente egyszer), és soha nem támadás közben!

    - Tudáskutatás
    Olyasmi képesség, mintha rejtekajtót keresne az ember, csak éppen itt többről van szó. Meglát és megérez olyan dolgokat, amiket senki más nem, noha a képesség voltaképpen egy bizonyos tudásanyag megtalálására irányul.
    1. szint: Megérzi, ha számára fontos tudásanyag közelében van, könyvtárosi érzékenységgel képes behatárolni egy 2x2 méteres körzetben.
    2. szint: Ha valaki szándékosan rejtett el tudást egy könyv szövegében, ráérez arra, és magabiztosan csapja fel a könyvet azon az oldalon. De molyolnia kell hogy megtalálja a rejtett szövegelemet. Pergamenek esetében határozottan nyúl a számára jelentős tekercshez.
    3. szint: Ha egy könyvben vagy tekercsben rejtett (régi vagy új, de titkolni igyekezett) tudásanyag található, magabiztosan halad a tárgy felé, majd nyúl a tárgyhoz, már értelmezni is képes a szöveget.
    4. szint: Egy háznyi területen belül határozottan képes megadni azt a pontot, ahol a keresett tudásanyag található. Ha könyvben rejtették el, még a könyv tartalmát is képes megadni. (Címét azonban nem.)
    5. szint: Képes messziről kiszúrni (120 méteres körzeten belül), hogy melyik házban és hol található a rejtett tudásanyag, és nagyfokú magabiztossággal nyúl érte bárhol legyen is az. Ha a tudásanyag elrejtője csapdával védte le, azt kiszúrni képes de hatástalanítani nem.

    - Léleknyugtatás
    Egyes embereknek szimplán csak megnyugtató az aurája, másoknak az a különleges képessége, hogy bárkit képesek észhez téríteni. Ha valaki érintésétől rendszeresen lehiggadsz, érdemes elgondolkozni, hogy az illető nem bír-e esetleg a léleknyugtatás képességével…
    1. szint: Kézrátételes módszerrel képes megnyugtatni ideges embereket, és nyugtalan állatokat, mindegy, mi legyen a gond forrása. Egy idő után azonban, ha fennmarad a forrás, elmúlik a hatás.
    2. szint: Kézrátétellel elaltatni képes bármilyen élőlényt Ló méretig és szelídítettségi szintig. Nem kómás állapot, egyszerű alvás.
    3. szint: Kézrátétellel - illetve inkább lefogással - már dühöngő embert is megnyugtat, érintéssel vadállatot is szelídít. Létre kell jönnie a testkontaktusnak, hogy használhassa a tudását.
    4. szint: Már 3 méteres távolságból érintés nélkül képes vadállatot (medve szintjéig) megnyugtatni, szelídíteni, ugyan ilyen távolról embert altatni.
    5. szint: 10 méteres távolságból érzi a nyugtalanságot és a feszültséget, képes hatékonyan csillapítani, megszüntetni azt, hosszabb időre relaxációs állapotot létrehozni.

    - Méregérzékelés
    Elég fontos tud lenni, hogy az ember ne egye meg az eléje pakolt ciánt, ne sétáljon bele semmilyen mérgező gázba, és még jobb, ha másokat is meg tud óvni attól, hogy hasonló sorsra jussanak.
    1. szint: Elé tett tápláléknál megérzi, ha ártalmas dolgot tettek bele. (Méregtől az altatóig bár megnevezni még képtelen, így tenni sem tud ellene, csak azt tudja, hogy valami nincs rendben a kajával.)
    2. szint: Szobában lévő ételben/levegőben megérzi ha ártalmas gáz vagy bármi más anyag található,s bár csak élettel nem ellenes anyagok megnevezésére képes, a mérgeket is megérzi, csak nem tudja megmondani, mi az.
    3. szint: Élettel ellenes anyagok (mérgek) megnevezésére is képes. Levegőben/ételben beazonosítja a mérgező anyagot.
    4. szint: Még a szobába lépés előtt felismeri, ha élettel ellentétes anyag található egy házban, megnevezni, és megmondani, merre van pontosan.
    5. szint: Képes rejtett csapdát az alapján felismerni, ha méreggel is védik, hatástalanítani azonban a képesség segítségével nem tudja.

    - Csapdahatástalanítás
    Ki ne akarna profi módon keresztülcsusszani minden egyes csapdán, amit az útjába raknak? Ezzel a képességgel előbb-utóbb akármin képes átjutni a képesség birtokosa.
    1. szint: Képes észrevenni bármilyen csapdát öt méteres körzetben, azonban még csak a legegyszerűbbeket képes hatástalanítani.
    2. szint: Észreveszi, ha tíz méteres környezetében csapda van, meg tudja mondani, milyen irányban, kicsivel bonyolultabb csapdák hatástalanítására is képes.
    3. szint: Tizenöt méteres körzetben csapda létezésének és irányának érzékelése, egy fokkal bonyolultabb csapdák hatástalanítása. Miután hatástalanított egy csapdát, meg tudja állapítani, ki állította azt.
    4. szint: Húsz méteres körzetben bármilyen csapda elhelyezkedését pontosan meg tudja mondani, már csak a legbonyolultabbakat nem tudja hatástalanítani. Hatástalanítás után meg tudja mondani, kinek állították a csapdát.
    5. szint: Huszonöt méteren belüli csapdaérzékelés. Bármilyen csapdát képes hatástalanítani, és tapasztalatai révén immár ő maga is képes mágikus csapdát készíteni. Pontosan meg tudja állapítani, ki, mikor és kinek állította a csapdát, valamint a csapda romjainak segítségével képes visszanézni a csapda állításának körülményeit.


    Megírta: Tyaeloria Perathon, Jesmon Helar, Sammael Crow, Gaea Nephele
    Formázta és javította: Sammael Crow
    Ötleteket adott: Reed Denkey és Gaea Nephele


    _________________
    Lucien elveszett gyermekként, apja után kutatva érkezett a Fyron Akadémiára, de itt tartózkodása messze nem ezért vált tartóssá: a hős lidércben egy pillanatig sem csalódott, hiszen világ életében gyűlölte őt... halálhírének hallatán azonban képessé vált megbocsátani neki. Életén és céljain ez nem igazán változtatott: továbbra is az írás a legfőbb szenvedélye, továbbra is Ed az egyetlen ember, aki igazán közel képes férkőzni hozzá, és továbbra is szorgalmasan végzi tanulmányait az Akadémián.

    Rebecca Taylor fél-lidérce

      Pontos idő: Csüt. Nov. 21, 2019 3:19 pm