Fyron Akadémia

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Fyron Akadémia

Vámpírok, vérfarkasok, angyalok, démonok, emberek, lidércek, nimfák, nekromanták, nixék és valanok... Szövetségek, harcok. Légy részese ennek a kalandnak, ahol Te döntöd el, melyik oldalon állsz!


Az oldal bezárt. Régi tagok: nyugodtan játszhattok itt, néha mi is fogunk, de magát az oldalt nem visszük tovább aktívan.

2 posters

    Pergamenek

    Lucien du Bois
    Lucien du Bois
    .::Diák::.
    .::Diák::.


    Pergamenek Empty Pergamenek

    Témanyitás by Lucien du Bois Vas. Jan. 01, 2012 8:10 pm

    A szabályok, a házirend, a világ felépítése és a fajok leírása, előtörténet minta, világleírás, házak ismertetői.


    A hozzászólást Sammael Crow összesen 4 alkalommal szerkesztette, legutóbb Hétf. Okt. 29, 2012 9:58 pm-kor.
    Anonymous
    Vendég
    Vendég


    Pergamenek Empty Re: Pergamenek

    Témanyitás by Vendég Vas. Jan. 01, 2012 10:40 pm

    Szabályzat


    ALAPVETÕ SZABÁLYOK:

    1. Ahogy más oldalakon, úgy itt is érvényes a netikett. Aki trágár szavakat használ, sértő megjegyzéseket tesz, vagy más kifogásolható van a fórumra beküldött írásaiban, azt szigorú büntetésben részesítjük.

    2. Az oldalon E/3-ban és E/1-ben is lehet játszani. Négyféle jelet használunk. A gondolatok elé ~ jelet írunk, míg a beszéd elé – jelet teszünk. Ezen kívül a cselekvéseket/történéseket két * közé tesszük. Amikor pedig felhasználóként akarsz közölni valamit, akkor tedd két / jel közé, és ezzel is zárd le. Természetesen ez csak a játékos fórumokra él, a felhasználói fórumokon nem kell / jelezni.

    3. Kérünk Titeket NE rakjatok be magatoknak képet, hanem küldjétek el Sammael Crow-nak, Reed Denkey, vagy Tyaeloria Perathonnak! Majd mi megvágjuk, és amilyen gyorsan tudjuk berakjuk őket. Smile A képeket itt is lefoglalhatjátok, valamint a menüsoron található galéria is a rendelkezésetekre áll.

    4. Ha esetleg játék közben el kell menned, de nem szívesen folytatnád máskor a játékot akkor az utolsó hozzászólásba írjátok be a //FAGY//-ot, s ha befejeznétek akkor pedig az //OLVAD// szócskát írjátok be. Smile

    Karakterekről, játékostársakról:

    1. A játékban csak saját karakteredet irányíthatod!

    2. Szigorúan tilos más karakterét megölni! Ez a lehetőség kizárólagosan a staff tagjainak elérhető, de Ők is csak olyan esetben fordulnak ehhez a súlyos döntéshez, ha a játékos ténylegesen megérdemli (hosszú, be nem jelentett inaktívság, stb.), illetve az illető így kéri! A karakterek likvidálásáról a staff tagjai is szavaznak, és csak 100%-os egyetértés esetén léptetik életbe ezt a pontot.

    3. Oldalunkon a karaktereknek egyszerre csak egy futó játéka lehet, tehát egy időben csak egy helyen lehetnek jelen. Kivétel ez alól a pont alól, ha időnkívüli játékba is játszol. Egyszerre 4 időnkívüli játékod lehet folyamatban, ha egy játékot lezártatok szóljatok egy adminnak, vagy moderátornak, aki lezárja a témát!

    4. A kezdő játékosokat szabályzatunk ezen pontja védi. Tilos őket lehordani, kirekeszteni amiatt, mert még nem jöttek bele a játékba. Gondolj bele, valaha Te is kezdő voltál és veled sem bántak úgy, mint a véres ronggyal, hiszen akkor ma nem lennél ennek a közösségnek a tagja. Ha nincs fent egy staff tag sem, és segítséget kérnek Tőled, ne utasítsd vissza, igyekezz megoldani a problémát!

    5. Akinek nincs előtörténete, nem igényelhet multi karaktert!

    6. Multizás engedélyezett, a mi előzetes tájékoztatásunkkal, tehát ha be akarsz regisztrálni egy multit, előbb beszélt meg házvezetőddel vagy házvezető-helyetteseddel! Aki illegálisan - a tudomásunk nélkül - multizik, első alkalommal egy napos tiltást kap. Házak közötti átjárás lehetséges, ez esetben azonban még a karakter beregisztrálása előtt adjátok le nekünk az előtörténetet. Ha a főkarakter házában nyittok multit, nem kötelező előre leadni az életrajzát. Egyébiránt a multiknál KÖTELEZŐ feltüntetni, hogy ki a főkarakter!

    7. Legalább a főkarakterednek lennie kell egy pár soros aláírásnak, ami röviden ismerteti őt.

    8. A karakterek 18-19 évesek emberi időszámítás szerint, tehát ehhez mérten játsszátok ki őket!

    A játéktér, a hozzászólások milyenségéről, mennyiségéről és minőségéről:


    1. Rövid hozzászólásokat (ez alatt értjük azt, hogy olyan postokat, amik alig haladják meg a minimálisan elvárt 6 sort) sajnos csak párbeszédeknél tudunk elfogadni. DE ott is lehet arra törekedni, hogy mindenre kitérő hozzászólást tudj írni.

    2. Az előző pontból adódóan mindenkit arra kérünk, hogy törekedjen a szép, hosszú és tartalmas hozzászólásokra, melyekben leírja, hogy a karaktere hogyan érez, mit gondol, mit lát az adott helyzetben és, hogy hogyan is oldja meg a fennálló problémákat.

    3. A játékban csak és kizárólag magyarul lehet írni! Ez alól kivételnek számítanak a karakterek nevei, hívójelei, ezeket idegen nyelven is használhatjátok. Illetve zeneszövegrészlet (ha a karakter énekel) és szleng használata is engedélyezett. (kevésbé ismert szleng, esetleges idegen nyelvű megszólalás használata esetén kéretik *-al megjelölni, hogy mire akarsz utalni.) Ettől függetlenül azonban lehetséges, hogy két karakter éppen nem angolul beszél, így ha becsatlakozol egy játékba, mindig nézd meg, hogy van-e utalás arra, hogy az illetők éppen nem a karaktered által érthető nyelven beszélnek.

    4. A hozzászólásokat színezzétek! Ha nem tudjátok, hol kell kérjetek segítséget, ha tanácstalanok vagytok színkód ügyben a HTML színkódos topikba lehet írni. Smile

    5. A játék előtt járjatok utána az erre elkészített menüpontban, hogy milyen idő van éppen, így elkerülhető, hogy ugyanabban az időpontban az egyik játékosnál szakad az eső, a másiknál pedig ragyog a nap.

    6. Tekintve, hogy az oldalt gyerekek is látogatják, kérjük ne játsszatok ki 18-as jeleneteket.

    Az oldal tartalmáról és vezetőségéről:

    1. Fórumunkon SZIGORÚAN TILOS bármilyen oldalt\terméket hirdetni, reklámozni a staff engedélye nélkül, továbbá más oldalakon szerzői jog védelme alá tartozó tartalmak megosztása is tiltott, az oldal vezetősége semmilyen felelősséget nem vállal a chaten vagy más helyen feltüntetett nem kívánatos reklámok, plágiumok miatt.



    A hozzászólást Tyaeloria Perathon összesen 3 alkalommal szerkesztette, legutóbb Vas. Nov. 25, 2012 10:34 am-kor.
    Lucien du Bois
    Lucien du Bois
    .::Diák::.
    .::Diák::.


    Pergamenek Empty Re: Pergamenek

    Témanyitás by Lucien du Bois Hétf. Jan. 02, 2012 3:30 pm

    Házirend



    1. Az iskola teljes területére érvényes a takarodó, tanítási időben (hétvégén is) 23 órától, szünetekben 24 órától minden diák csak a Közös társalgóban valamint a saját házának a Hálókörletében tartózkodhat.

    2. A címerállatot ábrázoló - illetve különleges posztot feltüntető - kitűzőt minden diák köteles jól látható helyen viselni.

    3. Az Akadémián kötelező egyenruha nincs.

    4. Ünnepélyeken a megjelenés kötelező, ünnepi ruházatban. Ez a fiúknak legalább fehér ing és fekete nadrág, a lányoknak pedig fehér blúz és fekete szoknya. Természetesen ennél elegánsabban lehet öltözködni, ez azonban a minimálisan elvárt.

    5. Az iskolából való elutazás házvezetői vagy igazgatói engedélyhez kötött, kivéve a szünetek ideje alatt.

    6.Minden diák számára TILOS hétköznap, külön engedély nélkül ellátogatni a fajok főhadiszállásaira illetve külföldre, valamint állandóan tiltott helyszínek a következők: Az igazgatók titkos rezidenciája, Fyron falu (felügyelet nélkül), …

    7. A kihágásokért az Őrzők büntetést szabhatnak ki, szavuk úgy él a többi diákra, mint az igazgatóké. Természetesen az igazgatók felülbírálhatják az Őrzők döntését és utóbbiaknak mindig be kell számolniuk a házvezetőjüknek. Ha egy Őrző nem jelenti a kihágást, és az később az igazgató tudomására jut, az illető akár el is veszítheti a posztját.

    8. Büntetőmunkát az alkalmazottaknak is jogában áll kiosztani, amennyiben a helyzet ezt megkívánja. Természetesen az igazgatók ebben az esetben is felülbírálhatják a döntést.


    A hozzászólást Sammael Crow összesen 4 alkalommal szerkesztette, legutóbb Csüt. Júl. 26, 2012 9:42 pm-kor.
    Amarilla Darwin
    Amarilla Darwin
    .::Igazgató: Sylorina::.
    .::Igazgató: Sylorina::.


    Pergamenek Empty Re: Pergamenek

    Témanyitás by Amarilla Darwin Hétf. Jan. 02, 2012 4:49 pm

    Fajok:

    Vámpírok

    Életkor:

    Az emberi életkorral számoljuk.

    Képességek:

    A halandókhoz képest képesek ők gyorsabban futnak és erősebbek náluk. Bárkit simán leelőznek és a sebességük miatt képesek megvédeni magukat. Egyetlen egy mozdulattal képesek eltörni a másik nyakát,lábát vagy felemelni azt. Képesek mentálmágia nélkül belemászni a másik fejébe és figyelni az érzelmüket. A sebeik gyorsan regenerálódnak és ez által nem érzékelik a fájdalmat. A vámpírok sérülései a vérfarkasokhoz hasonlóan gyorsan gyógyulnak, ám ugyanúgy belehalnak az olyan halálos sebesülésekbe, mint a feldarabolás, vagy az elégetés. A végtagvesztésre ugyanúgy reagálnak, mint a többi faj, tehát nem képesek újat növeszteni.

    Gyengék:

    A vámpíroknak számos gyengéik vannak. Legfőbb ezek közül a vér. A kezdő vámpírok nem tudják kontrollálni magukat így akár halált is okozhatnak táplálkozás közben. A másik gyengéjük a karó és a szentelt víz. Ha ez előbbi fából készült, képes elpusztítani egy vámpírt. A tűz is képes megölni őket. Legfőbb ellenségeik a vérfarkasok.

    Történelem

    Az éjszaka szülöttei, a napfény bár nem öli meg őket, ártalmas lehet számukra. Senki sem tudja honnan jöttek, és mikor, ám egy biztos, létezésük maga a legcsúfabb kórság. Élettelen testük hideg, szívük nem dobog, s az ereikből kiszáradt vért élő emberekből igyekeznek pótolni.
    A vámpírok úgy válnak egyre erősebbé, ahogy egyre előrébb haladnak a korban, s egyre többet tapasztalnak. Egyesek képesek átváltozni félig ember, félig denevér szörnyszülötté, mely alakban repülni is tudnak. Megint mások meg immúnisak a szenteltvízre, keresztre, fokhagymára, kinevetik ezeket a hagyományos módszereket, de nagyon ragaszkodnak egyetlen dologhoz: a koporsóhoz. Koporsó kell nekik ahhoz, hogy nyugodtan alhassák nappali álmukat, hogy pihenve ébredjenek véres napnyugtakor, vadászatra indulva. Vért isznak, s mikor emez életet adó nedű lecsurog torkukon, testük hőmérséklete megemelkedik, éberek lesznek. Mindig vigyáznak arra, hogy fejezzék be az ivást abban a pillanatban, amelyben az áldozat szíve megszűnik dobogni. A halott vér mérgezett vér, tartják sokan közülük. Némelyek megpróbálkoztak dacolni emez törvénnyel, ám legyengültek, s kis híján az égető napon ébredve lelték halálukat. Ám megint mások, amelyek képesek denevérré változni, fittyet hányak a szív zenéjére, s szemmel láthatóan nincs is hatással rájuk...
    Ha valakit megharap egy vámpír, az illető a vérszívó nyálában található véralvadás gátló miatt jó eséllyel elvérzik, de persze ez ritka eset, a ragadozó legtöbbször kiszívja áldozata vérét, vagy ha jóllakott, megöli azt (természetesen lehetőségük van arra is, hogy életben hagyják az áldozatot, ha többször akarnak belőle táplálkozni). Akit megharaptak, csak akkor válhat vámpírrá, ha iszik egy vérszívó véréből. Az átváltozás fájdalmas folyamat, hiszen előbb meg kell halni, hogy feltámadhassunk.
    Ha egy embert megtámad egy vámpír, koránt sem szenved olyan súlyos sérüléseket, mint egy vérfarkas támadás esetén, sőt a legtöbb sebesülés össz- visz egy harapásból áll. Ha a körülmények szörnyű és balszerencsés alakulása folytán az ember mégis komolyabb sérüléseket szenvedne, úgy az eset hasonló a vérfarkastámadásokéhoz.

    Általános információk:

    A vámpírok iszonyú gyorsak, látásuk éjszaka tökéletes és a hallásuk kiváló. Sebeik gyorsan regenerálódnak. Képesek az emberek (és néhány esetben más fajok - kivéve vérfarkasok) gondolataiban olvasni és természetesen ebből adódik, hogy tudják mindig a halandók következő lépését.

    Vérfarkasok

    Életkor:
    Addig élnek, mint egy rendes ember, s ez idő alatt teljesen elveszítik maguk felett az önkontrollt. Utána már nem lesznek képesek ismét emberi alakot ölteni, elvadulnak és vagy fajtársaik, vagy önmaguk által leli a halálukat.

    Képességek:
    Fizikailag a vérfarkasok a legerősebbek a többi faj közül. Képesek bármilyen nehéz tárgyat felemeli, elhajítani. Puszta kézzel elhajlíthatják akár a vasat is. Egy farkasember szaglása és hallása kiváló, elég erőteljesen él benne az élet – és vadászösztön, így nehéz őket átejteni. Sebeik a vámpírokéhoz hasonlóan gyorsan regenerálódnak.

    Gyengék:
    Gyengeségük közé tartozik viszont, hogy eléggé ingerlékenyek, ezáltal, ha valaki felhúz egy vérfarkast, az számoljon azzal is, hogy ezután felkötheti a nyúlcipőt, mert bármilyen inger hatására képesek átváltozni. Az önkontroll hiányán kívül még nagy hibájuk van: borzalmasan rettegnek az ezüsttől. Legyen az bármilyen ezüst: akár ezüstgolyó, ékszer vagy akár étkészlet egy lükantróp nem képes elviselni ezt a nemesfémet. Emberi alakban tompa bizsergést, égést érezhetnek, s ha huzamosabb ideig érintkeznek az ezüstből készült tárggyal, akkor már égetővé, perzselővé vált át ez az érzés, bár farkasalakban jobban hat rájuk: olyankor már egyből mardosó érzés keríti őket hatalmukba, amelytől nehezen tudnak megszabadulni.

    Történelem:
    Hogy ki volt az első vérfarkas és miért vált azzá? Nos, azt nem igazán lehet tudni. Egyesek szerint Isten így büntetett meg egy kapzsi, akaratos embert a gaztetteiért, mások pedig váltig állítják, hogy a vérfarkasok – mivel egy időben jelentek meg a vámpírokkal –, azért teremtettek, hogy fenntartsák a világ kényes egyensúlyát. Mióta csak a földön vannak, harcolnak a vámpírokkal, hogy minél több terültet foglaljanak el.
    Valaha emberek voltak, de akit megharap, vagy megkarmol egy lükantróp, az bizony egy idő után elfelejteni milyen is embernek lenni, bár remekül fenntartják a látszatot, de attól még semmi nem marad ugyanaz. Az étvágyuk megnő, borzasztó gyors az anyagcseréjük, az erőnlétük eltér az átlagtól és hajlamosak az agresszióra, nagyon ingadozó a hangulatuk.
    Eleinte nagyon lassan szaporodtak a farkasemberek, de mióta falkákba verődtek, azóta jelentősen megnövekedett a számuk. Nekik a falka néha még a családnál is előrébb van. Talán azért olyan erős a falka közti összetartás még a családénál is, mert a vérfarkas gén nem örökíthető. Így hát az újonnan megharapottaknak érdemes az első telihold idején eltávolodni a szeretteiktől és keríteni egy idősebb fajtársat, hogy szép lassan megtanulják kezelni az indulataikat, és hogy megtanulják, hogyan kell holdtölte idején elrejtőzni. Mivel az idősebbek tanítják a fiatalabbakat, ezért eléggé összetartó közösség a vérfarkasoké, így van, amikor csapatokba verődve vadásszák ősi ellenségeiket.

    Általános információk:
    Általánosságban tudni kell róluk, hogy rendkívül szeretnek a figyelem középpontjában állni. Jó kedélyűek, szeretnek hangoskodni, ám ha felhúzzák őket, akkor hajlamosak kimutatni a foguk fehérét. A barátaikért, fajtársaikért és a falkájukért mindig kiállnak, Többnyire barna hajúak és barna szeműek a lükantrópok képviselői, de akadnak kivételek, bármilyen ruhát szívesen hordanak, amelynek van egy kis sötét árnyalata, bár a rikító színű ruhadarabokat sem vetik meg. Minél feltűnőbb annál jobb, mert hiába igyekeznek beilleszkedni az emberek közé, azért szeretik kimutatni a másságukat. Átváltozva testfelépítésük farkaséra hasonlít, ám méretük hatalmas, egy rendes farkasénak akár a négyszerese is lehet, színük változó, a vörösesbarnától a feketéig szinte akármilyen lehet.


    Lidércek*


    Életkor:
    Az emberi életkorhoz képest tízzel szorzandó, örök életűek.

    Képességek:
    Nem különösebben erősek, viszont van egy hatalmas előnyük a többi fajjal szemben: lényegében árnyékká képesek átlényegülni, így fizikailag szinte sebezhetetlenek. Tárgyakat és kisebb élőlényeket is magukkal vihetnek ebbe a formába, de ez elég alaposan kimeríti őket. Így csak a fény árthat nekik. Némileg jobban hallanak és látnak a többi lénynél, valamint jobb az egyensúly érzékük is.

    Gyengék:
    Nagy gyengeségük azonban, hogy minden nemű mágikus (tehát az égitesteké csak zavaró számukra) fény erősen sebzi őket, ez ellen nehezen is védekeznek, ha nem kerülnek ki a hatósugarából tíz percen belül, akkor halálra égnek, de mindenképpen súlyos sérüléseket szereznek. Ezek közül is a legerősebb hatást a Szent Láng gyakorolja rájuk.

    Történelem:
    Egyike a legősibb lényeknek, akik ezen a földön tanyáznak. A világ kezdetétől itt vannak, amióta csak létezik a fény… Létezik az árnyék. És ők az árnyék. Régi korokban – hogy ezért, vagy más okból, azt nem tudni – árnyaknak is szólították őket, de ez a reneszánsz végére kihalt. A történelmük évezredeken változatlan volt, ha bármilyen történelemkönyvet írtak volna, az első dátum az 1650-es év lenne. Egy angyal elhatározta, hogy ilyen árnyék-sötétség lényeknek semmi keresnivalójuk ezen a világon, és leszállt a földre, hogy úgymond eltakarítsa őket. Természetesen nem volt teljesen egyedül, mert többen is segítettek neki. Persze a lidércek sem hagyták válasz nélkül a dolgot, csapatokban üldözték őket, így a vezetőn kívül mindenki elesett 1913-ra. Őt 1950-ben találta meg és végezte ki Sammael Crow.
    Ebben a háromszáz évben a lidércek száma jelentősen megcsappant, így a megmaradtaknak össze kell tartaniuk. Főként az idősebbek azok, akik nagyon fontosnak találják, hogy védjék egymást és összefogjanak, de ezt a mentalitást igyekeznek átadni a fiataloknak is.

    Általános információk:
    Általánosságban elmondható róluk, hogy csendes megfigyelők, és nem igazán avatkoznak bele a dolgokba. Legtöbb képviselőjük fehér hajú és kék szemű (természetesen vannak kivételek), kedvelik a sötét színű ruhákat, valamint a félhomályos helyeket. A teljes sötétséget kevésbé, elvégre ahol nincs fény, ott nincs árnyék sem…

    *A lidérc megnevezés NEM az általános értelemben vett lidérceket takarja, hanem egy saját elképzelések alapján elkészített és leírt fajt.


    Angyalok*

    Életkor:
    Az emberi életkorral egyforma, örök életűek. A földön született angyalok szárnya 18 és 19 éves kor között nő ki.

    Képességek:
    Eme mennyei lények fő feladata a gyógyítás. Olyan hatalom birtokában állnak, hogy képesek némi koncentrációval a legsúlyosabb sebet is begyógyítani. Viszont sajnálatos módon ez az erő önmagukra nem hat, csupán társaikon tudnak segíteni. Nem egy angyal lelke hagyta el a testét azért, mert nem tudta meggyógyítani magát. Az angyalok főként orvoslásra születtek, viszont az idők során Isten nagy kegyben részesítette őket, és olyan mágiát is képesek űzni amellyel meg tudják védeni magukat. Ezt a mágikus hatalmat Szent Lángnak nevezték el, ami kékesfehér lánggal óvja Isten szolgáit. A Láng segítségével a sötét lényeket, főként a lidérceket lehet távol tartani. Mellesleg ez az erő mindenkinél más formában jelenik meg így az ártó lények számára teljesen kiismerhetetlen ez az adottság. Emellé természetesen minden angyalnak szárnya van, amelynek színe a fehértől a feketéig terjedő skálán mozog, a bűnök mennyiségének függvényében.

    Gyengék:
    Az angyalok hatalmas gyengesége, hogy mindenek felett ügyelniük kell a szárnyaik épségére és arra, hogy a hátuk ne sérüljön meg. Ezen felül minden angyal kellemetlenül érzi magát a sötétségben, jobb nekik, ha a fényben tartózkodnak.

    Történelem:
    Az angyalok az első teremtett lények a világon, akkoriban születtek, amikor még csak a Menny létezett. Az első fontos esemény a történelmükben A Bukás, vagyis Lucifer árulása. Ez volt az a pillanat, amitől fogva létezni kezdett a „bukott angyal” kifejezés, valamint ekkortól beszélhetünk pokolról, amelyet Lucifer „készített” úgymond a saját angyali erejéből. A nyolc arkangyalból így csak hét maradt, hogy felügyeljenek a világ rendjére. Az angyalok sokszor beleszóltak a világ rendjébe: sokszor megszólítottak embereket, lejártak a földre, megosztották a titkaikat, főként a varázstudókkal, így az emberek és az angyalok között szoros kapcsolat jött létre. Ahogyan teltek az évek, végig folyamatos volt a kapcsolat, és noha az angyalok néha negatívan is befolyásolták az életet, sosem volt komolyabb probléma a két szféra között. Az igazi gond akkor következett be, amikor egy Azriel nevű angyal elkezdett szövetségeseket gyűjteni maga köré, ugyanis le akarta söpörni a lidérceket – akik szerinte korcsok voltak – a Föld színéről. Így 1650-ben megkezdődött a nagy lidércirtás, amely végül egy mai napig tartó háborút hozott a két népre. A Lidércvadász ugyan meghalt 1950-ben, és azóta csillapodott is a harc, de a mai napig tart.

    Általános információk:
    Az angyalok száma meghaladja a százmilliót, a Biblia adatai szerint „Számuk tízezerszer tízezerre és ezerszer ezerre rúgott.” (Jel 5,11). Ezeknek körül-belül háromnegyedét rántotta magával Lucifer, amikor megbukott, tehát körül-belül harmincmilliárd bukott angyalt tartunk számon az első bukottak között. Hogy hogyan is bukik meg egy angyal? Egyszerű: gyilkossággal. Attól függően, hogy mennyi a közbenjárójuk Istennél, több vagy kevesebb ilyen eset szükséges ahhoz, hogy valakit végleg száműzzenek a Mennyei Birodalomból. A legfontosabb bukottak nevei: Lucifer (más nevein Fényhozó, Hajnalcsillag, Sátán), Azazel, Abaddon, Asmodeus, Leviathan, Beelzebub. Természetesen nem csak a bukottak, hanem a leghűségesebbek, az arkangyalok nevei is fontosak, kor sorrendjében:Michael, Gabriel, Raphael, Uriel, Sariel, Ramiel, Raguel. A legfontosabb tudnivalók az arkangyalokról: Michael Isten Hercege, és a Mennyei Seregek vezére, Isten leghűségesebb angyala. Jelképe a kardja, ünnepnapja szeptember 29, Gabriel és Raphael arkangyalokkal együtt. Nevének jelentése „Ki olyan, mint az Isten?” Gabriel Isten Bajnoka, a leghevesebb és legharciasabb angyal. Emellett Isten hírvivője is. Raphael a gyógyítás arkangyala és az utazók védelmezője. Nevének jelentése „Isten gyógyít” vagy „Isteni gyógyító”. Uriel az őrzés angyala, az őrangyalok vezetője, valamint az Édenkert őre. Sariel arkangyal az emberek és a Föld legnagyobb imádója, ő az, aki a legtöbbet tud a középső szféráról. Ha valakinek segítségre vagy közbenjárásra van szüksége, leginkább hozzá érdemes fordulni. Ramiel a Béke hírnöke, ő az Raphael mellett, aki sosem vesz részt a harcokban, valamint ő vigyáz a természetre is. A legifjabb arkangyal Raguel, a jós, aki előre látja a világegyetem minden történését, azonban a legfontosabb pillanatokban sokszor magára hagyják a képességei.
    Az angyalokon alapvetően nem feltétlenül látszik meg, hogy azok: az egyetlen, ami erre utal, természetfeletti szépségük, amely nagyjából a vámpírok és a démonok szépségével egyenértékű, de tiszta lelkű személyek számára sokkal vonzóbb. A szárnyukat, amelyről felismerhetővé válhatnának, bármikor eltüntethetik. Hogy mégis hogyan? Minden angyal hátán két vékony, fehér heg van, a lapockájukon végig, nagyjából a hátuk közepéig. Ebből a hegből nő ki a szárnyuk, amennyiben erősen koncentrálnak rá. Szárnyukat valamilyen szinten azonnal képesek használni, ám gyakorlással erősebbé és ügyesebbé válnak. Természetesen néha bekapcsol az ösztön, ilyenkor minden gond nélkül használják a szárnyukat, amiben csak az a probléma, hogy amint elmúlik a pánik vagy a kitörő öröm, ismét csak a tudatos képességeikre hagyatkozhatnak.
    Természetüket tekintve meglehetősen változóak: vannak, akik Raphaelre vagy Ramielre hasonlítanak, és minden áron békepártiak, ám vannak, akik inkább Gabrielre vagy Michaelre hajaznak, és bármikor benne vannak egy csetepatéban, vélhetően valamilyen számukra fontos ügyért.
    Szemük és hajuk általában világos színű, valamint öltözködésükben is leginkább a fehéret, a kéket, az ezüstöt és a krémszínt preferálják. Természetesen kivételek mindig vannak, ráadásul a bukottak egyébként is inkább a sötét színeket kedvelik.

    *Az angyalokról írt információk egy része bibliai és keresztény alapokon nyugszik, más részei teljességgel a fantáziánk szüleményei. Részletek Sammael Crow-nál.



    Démonok*

    Életkor:

    Az emberi életkorral számoljuk, a tisztavérű démonok örök életűek.

    Képességek:

    A démonok Lucifer leghatalmasabb teremtményei, legtöbbjük egyenesen a Bukott Angyal által teremtetett, ám vannak olyanok is, akik nem a Pokolban, hanem a Földön születtek, démonok gyermekeként. Akárhogy legyen is, rettegjen az a halandó, aki egy démon haragját vonja magára: legfőbb képességük természetesen a mágia magas szintű használata, de ezen kívül képesek manipulálni a tüzet (legtöbbször tűzgolyó formájában, de ez is változhat) valamint a saját és a környezetük energiáit. Ez egy igen összetett képesség, nemigen lehet annyival körülírni, hogy energigömbökkel dobálóznak. Képesek lehetnek erre is, de szinte akármire felhasználhatják: robbantás, bénítás, áramütés, sőt, az ellenségeik belső szerveiben (agy, szív) komoly károkat képesek okozni. A többit már a kedves olvasó fantáziájára bíznám, de egy bizonyos: nem érdemes feldühíteni a Pokol Urának teremtményeit!

    Gyengék:

    Az egyetlen ellenük használható fegyver a szentelt víz: az ezzel való érintkezés éles fájdalmat, majd akár halált is okozhat számukra. Ugyanúgy halálos sebet képes rajtuk ejteni az ebbe áztatott kard vagy bármilyen más fegyver. A démonölő késeket például kifejezetten szenteltvíz bevonásával készítik. Ha más fegyverrel sebzik meg őket, képesek szinte bármilyen sérülésből regenerálódni (kivéve, ha feldarabolják és elégetik őket).

    Történelem

    Az összes démon létezése az első bukott angyal, Lucifer nevéhez vezethető vissza: a Pokol megteremtésekor ő hozta létre az első, majd még sok ezer más démont. Ők népesítik be a Poklot, őrzik a holtak szenvedő lelkeit, valamint ők teszik ki a hadsereget, melynek vezetője Belzebub, a bukott angyal. Természetesen a Földön is bőven megtalálhatóak, vannak olyanok is köztük, akik még sosem jártak a Pokolban. Feltétlen tisztelettel és hűséggel tartoznak Lucifernek, ha egy tőle származó parancsot megtagadnak, büntetésük akár örök időkig való szenvedés is lehet a Pokolban. A legelőször teremtett démonok az Ősdémonok, koruk ötezertől akár tízezer évig is terjedhet. Legtöbbjük a Pokolban magas pozíciókat tölt be. Ma már csak alig pár tucatnyian léteznek, így természetesen őket is hatalmas tisztelet övezi, főleg az idősebbeket. A démonok szinte folytonos háborút folytatnak az angyalokkal, ösztönszerű ellenszenvvel viseltetnek irántuk.

    Általános információk:

    Kitűnően képesek befolyásolni az embereket, szeretnek konfliktusokat szítani, majd elégedetten maguk mögött hagyni a káoszt. A legtöbb démon magának való, szeretik a csöndet, a kényelmet, a nyugalmat, és mások szenvedését. Képesek befolyásolni a tüzet és az energiát, szinte határtalan módon. Lucifer első teremtményei az Ősdémonok, hatalmuk többszöröse is lehet egy fiatalabb démonénak. Kinézetük az emberéhez hasonló, egyedül a szemük színe tér el, ami általában vörös vagy fekete, de ez is változhat.

    *A démonok leírása több forrásból tevődött össze (beleértve a Bibliát és a fantáziánkat, valamint más irodalmi műveket és filmeket is). Ha kérdésed van, keresd Jesmon Helar-t.


    A hozzászólást Amarilla Darwin összesen 9 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szer. Júl. 11, 2012 3:37 pm-kor.
    Lucien du Bois
    Lucien du Bois
    .::Diák::.
    .::Diák::.


    Pergamenek Empty Re: Pergamenek

    Témanyitás by Lucien du Bois Hétf. Jan. 02, 2012 9:13 pm

    Előtörténet minta

    Multi esetén a főkarakter neve.
    Név:
    Faj:
    Nem:
    Születési hely, - idő, kor:
    Apa:
    Anya:
    Testvérek:
    Életrajz: Minimum húsz mondat.
    Belső jellemzés: Minimum öt-hat mondat.
    Külső jellemzés: Minimum öt-hat mondat.
    Háziállatok:
    Személyes tárgyak:



    A hozzászólást Sammael Crow összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Vas. Május 13, 2012 11:18 am-kor.
    Anonymous
    Vendég
    Vendég


    Pergamenek Empty Re: Pergamenek

    Témanyitás by Vendég Szer. Feb. 01, 2012 7:15 pm

    Világleírás


    Fair Isle minden kövében izzik a mágia. Bárhová lépsz a Shetland szigetcsoport kis szigetén, mindenhol érezheted ezt az elképesztő erőt. Tudta ezt Amarilla Drawin és Sammael Crow is, akik 1958-ban az Atlanti-óceán és az Északi-tenger között található szigetet választották a Fyron Akadémia otthonának.
    A sziget történelme is érdekes: I.e. 958-ban a mostani Qarintól nem messze fekvő falu, Fyron lakosai békében éltek egymással és a szigettel is. Noha szegények voltak, mégis boldogok, és nem ellenségeskedtek. Noha a szigeten csak néhány település volt, amelyek közül Qarinon kívül mind eltűnt már a történelem süllyesztőjében, királyi közigazgatás alatt álltak. Amikor azonban William herceg trónra került, minden összeomlott. A nép fellázadt az önző és makacs zsarnok ellen, az azonban nem volt hajlandó lemondani uralkodói jogáról, még a királyi tanács követelésének ellenére sem. Az égiek látták a király esendőségét és önzését, és tűzesőt szabadítottak a városra. Az átok a népére súlytott le, mintegy figyelmeztetésként, de William nemhogy belátta volna hibáját, de még önteltebb lett: hiszen a fentiek meglátása szerint egyet értettek azzal, hogy kínozza a népet. Pár nappal később, naplementekor egy angyal jelent meg előtte, és kihívta őt az udvarra, mondván: szemlélje meg a művét. Tyla Perathon egy óvatlan pillanatban leszúrta a férfit, így véget vetve William uralkodásának, és ezzel egyben önmagát, önkényes tette miatt bukott angyallá téve. A szigeten szinte minden elpusztult, évekig az égiek átkai alatt próbált túlélni.
    Több száz év elteltével azonban lassan ismét elkezdett benépesedni. Qarinon és Fyronon kívül minden település a földdel lett egyenlő, és az iskolának nevet adó falu közelébe senki sem mert menni: a városiak máig elátkozott helynek tartják, de romjai saját felelősségre látogathatóak, Qarin viszont az évszázadok folyamán civilizált várossá vált. Amikor pedig az iskola ide költözött, a sziget élete is felpezsdült, a diákok - és persze a tanárok is - kihasználták Fair Isle minden adottságát.
    Azonban 2000-ben egy időre a három igazgató bezárni kényszerült az iskolát, ugyanis Perathon úrnő üldözési mániában szenvedve elkezdte gyilkolni az iskola diákságát. A Fyron 2012. január 1-én nyitotta ki újra kapuit.

    írta Amarilla Darwin
    átdolgozta és kiegészítette Sammael Crow
    Lucien du Bois
    Lucien du Bois
    .::Diák::.
    .::Diák::.


    Pergamenek Empty Re: Pergamenek

    Témanyitás by Lucien du Bois Hétf. Márc. 19, 2012 6:35 pm

    Házak ismertetői

    Sylorina - Árnyak háza

    A sötét oldal mindig csábító azok számára, akik aljas módszerekkel akarnak hatalomra törni. Ez a ház az ilyen tanulóknak ad otthont, hogy egymással, akár egyedül szövögessék gonosz terveik hálóját. Legyen az démon, vámpír, vérfarkas, lidérc, akár bukott angyal, vagy épp halandó itt a sötét lelkűek számára mindig van hely. A ház színe a zöld és a lila összeállítás, és a Sylorina jelképe a démonkutya, a jelenlegi házvezető házikedvence, Zagan után. A sylorinás diákok egy bizonyos fokig garázdálkodhatnak, mert az biztos, hogy a házvezetőjük megvédi őket a többiekkel szemben.

    írta Tyaeloria Perathon.



    Cameos - Kardok háza

    A cameososok talán a legvegyesebb és legstabilabb ház. Ők az arany középút, mondhatni. Ez persze nem jelenti, hogy nincsenek köztük jobb és gonoszabb diákok, sem azt, hogy szende, kompromisszumra törekvő báránykák, akiket abba az irányba terelhetsz, amerre kedved támad. Épp ellenkezőleg. A Kardok házának diákja magabiztos és erős, harcias de nem eszetlen, békés, de nem enged a maga igazából, segítőkész, de szemmel tartja a saját érdekeit is. A ház színe a vörös és a fekete, jelképe a sárkány, hiszen ő Perathon úrnő házi kedvence. Az Úrnő imádja a diákjait, és mindent megtesz, hogy azok a legjobb elbánásban részesüljenek.

    Írta: Sammael Crow




    Erethon – Fények háza

    A fény a pozitív oldal, ez talán egyértelmű. Lehet itt bármilyen faj, de az itteniek képviselik a nemességet és a tisztaságot. Teljes mértékben kiállnak egymásért, és sokszor törekednek arra, hogy másokat is jobb belátásra bírjanak. Ezek a diákok jók, összetartóak és tanulékonyak, szorgalmasan teszik a dolgukat. Természetesen itt is előfordul egy-két eltévelyedettebb ember, de alapvetően mindegyikük hajlamos a helyes úton járni. A ház színei a kék és az ezüst, jelképe a tigris, Mikháel miatt. A Lord imádja a diákjait, és mindent megtesz, hogy azok a legjobb elbánásban részesüljenek.

    írta Amarilla Darwin, átdolgozta a házváltás után Sammael Crow.

    Ajánlott tartalom


    Pergamenek Empty Re: Pergamenek

    Témanyitás by Ajánlott tartalom


      Pontos idő: Pént. Ápr. 19, 2024 10:31 am